Інтелектуальний пошук по контенту конференції....

СЕКЦІЯ 5. ПОБУДОВА ОПТИМАЛЬНОЇ МОДЕЛІ РЕІНЖИНІРИНГУ ДЛЯ АГЕНТСТВА НЕРУХОМОСТІ


Д. С. Марченко, магістр
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Науковий керівник – к.т.н., доцент Гадецька З. М.

ПОБУДОВА ОПТИМАЛЬНОЇ МОДЕЛІ РЕІНЖИНІРИНГУ ДЛЯ АГЕНТСТВА НЕРУХОМОСТІ

Інжиніринг бізнесу – це набір прийомів і методів, які компанія використовує для проектування бізнесу у відповідності зі своїми цілями.

Визначено, що основними параметрами успіху реінжинірингу агентства нерухомості є клієнтоорієнтованість, побудова ефективної організаційної структури та побудова ефективної бізнес-моделі. В роботі досліджено існуючі на даний момент на ринку житлової нерухомості моделі [1] та запропонована до впровадження оптимальна бізнес-модель. Для реалізації розробленої бізнес-моделі необхідно реалізувати наступні етапи: діагностика системи управління компанією; аналіз існуючої бізнес-моделі; побудова ефективної системи управління та оптимальної бізнес-моделі. Одним із основних етапів цього процесу є побудова оптимальної моделі реінжинірингу, яка побудована на прикладі агентства нерухомості. Для реалізації даної бізнес-моделі необхідно здійснити наступні кроки, що наведені на рис. 1.
Для вирішення фінансових цілей необхідно визначити яким саме чином агентство має намір збільшити прибуток, на чому саме зароблятимуться гроші. Необхідно розробити систему індикаторів діяльності, по яким можна судити про успішну реалізацію обраної стратегії. Необхідно сформулювати формулу ефективності, об'єднавши в ній чинники, за якими буде обчислюватися сумарна ефективність агентства.
Щоб вирішити поставлені в галузі маркетингу завдання, необхідно налаштувати бізнес-процеси, які дозволять працювати системно, без збоїв, і які не розчарують клієнтів якістю послуг. Для цього необхідно побудувати: систему внутрішнього управлінського документообігу, систему обміну електронними документами, систему відповідальності, систему розподілу повноважень, систему прийняття швидких і правильних рішень, систему контролю виконання прийнятих рішень.



Рис. 1. Оптимальна модель реінжинірингу для агентства нерухомості

Всі задачі можна реалізувати за допомогою сучасних програмних засобів, а саме CRM-систем. CRM для агентств нерухомості і ріелторів дозволяє поліпшити взаємини з клієнтами, що, в кінцевому рахунку, забезпечує позитивну динаміку обсягів продажів і збільшення прибутку.
Для побудови оптимальної моделі також необхідно продумати передові послуги, які будуть відрізняти агентство від конкурентів і привертати до нього увагу реальних покупців.
Щоб вирішити поставлені в галузі управління завдання необхідно розробити: систему стимулювання персоналу; розподілити функції, повноваження і відповідальність таким чином, щоб команда змогла вирішити поставлені завдання; залучити ключових управлінців і фахівців в процес розробки і реалізації маркетингової стратегії та мотивувати їх на досягнення поставлених фінансових цілей; побудувати систему внутрішнього PR, продумати участь кожного в PR і рекламі, щоб створювався імідж агентства, що став «експертом ринку»; спроектувати за участю команди сайт агентства і продумати процедури оновлення інформації.

В сфері застосування сучасних інформаційних технологій агентству пропонується реалізувати: створити єдину базу даних клієнтів та нерухомості; розробити, для продажу нерухомості нове програмне забезпечення для автоматизації роботи агентства нерухомості з можливістю доступу до нього в он-лайн режимі; впровадити в роботу агентства нерухомості CRM-систему для покращення роботи з клієнтами; розробити нове повноцінне інтернет-представництво, яке повинно мати дружній і детальний інформаційний з можливістю підключення до єдиної бази клієнтів та нерухомості; публікувати на сайті агентства «карти подій» для продавця і покупця при здійсненні угоди та ін..
В сфері формування іміджу агентству пропонується  реалізувати: використовуючи мережу Інтернет, розробити і здійснити деталізовану PR-кампанію, в ході якої агентство буде регулярно розміщувати публікації з аналізом і прогнозом цін на нерухомість в поєднанні з реальними пропозиціями і реальними цінами угод; необхідно встановити постійне чергування співробітників на сайті агентства з можливістю он-лайн консультації клієнтів.
Розроблена модель реінжинірингу для агентства нерухомості дозволить  поліпшити взаємини з клієнтами, що, в кінцевому рахунку, забезпечить позитивну динаміку обсягів продажів нерухомості та дозволить збільшити прибуток агентства.

Література

1. Бизнес-модель: виды, примеры и построение [Електронний ресурс] / Режим доступу: https://www.kom-dir.ru/article/1811-biznes-model. – Назва з екрана.

Немає коментарів:

Дописати коментар